Bliv medlem af Nysted Kajak- og Roklub i dag, ved at udfylde blanketten herunder.

Medlemsdata

Udfyld blanketten herunder og indsend den online.
Bemærk at enhver indmeldelse skal godkendes af bestyrelsen.

Forældre / kontaktperson

Her bedes du udfylde blanketten med data på din/dine forældre, kontaktperson eller nærmest.

Hvilken / hvilke former for roning interesserer dig?

Som medlem i Nysted Kajak- & Roklub er du velkommen til at deltage i alle typer roning. Dette felt er blot for at nøglepersonerne har en ide om hvilken type roning du som udgangspunkt henvender dig til.

Ved at afsende denne blanket bekræfter du følgende:

Jeg bekræfter at være i stand til at svømme mindst 600m for at ro / deltage på roskole.
Jeg bekræfter at have læst klubbens vedtægter og sikkerhedsregler samt at være bekendt med kontingent prisen.
Jeg er opmærksom på at forældreunderskrift er påkrævet, såfremt personen der indmeldes er under 18 år ( underskriftsblanket kommet her ).