Kontingent- og kursus priser samt medlemsfordele.

Som medlem af Nysted Kajak- og Roklub får du adgang til et fantastisk klubhus, placeret i “bunden” af Nysted nor, helt nede til vandet. Med klubhuset medfølger en masse materielle goder i form af robåde, havkajakker, Stand Up Paddle boards, badefaciliteter og sikkerhedsudstyr i form af svømmeveste, pumper, paddfloats mv. Yderligere tilbyder klubben mulighed for at deltage i en masse arrangementer lige fra vores ugentlige aften roninger, weekendture samt svømmehals arrangementer.

Årskontingent

Kontingentet betales årligt til vores konti i Danske Bank på konto: reg nr.: 4386 og konto nr.: 4895507105 eller via Mobilepay på nr.: 91069.

Et kontingent i Nysted Kajak- og Roklub koster følgende:

• Voksne 850,- kr.

Yderligere familiemedlemmer fra samme husstand, over 18 år koster 425,- kr pr. person

• Juniorer, under 18 år. 300,- kr.
  • Juniorer under 25 år. 400,- kr.

Denne pris er forbeholdt unge under 25 år, under uddannelse, med gyldigt studiekort.

• Passive medlemmer 100,- kr.

Kursus priser

Nysted Kajak- og Roklub tilbyder uddannelse i form af et International Paddle Pass, niveau 2 i havkajak samt Niveau 1 i SUP med udstedelse af bevis fra Dansk Kano og Kajakforbund, som vi nøje følger uddannelseskravene fra. Disse beviser kræves flere steder i ind- og udlander for f.eks. at leje en kajak, et SUP board eller for at deltage i ekspeditioner. Yderligere giver det et godt og sikkert grundlag, både sikkerhedsmæssigt men også teknisk til at begå sig i de danske farvande.

• Havkajak IPP2 kursus, voksne 1600,- kr.

Et IPP2 havkajak kursus tager 15 timer, fordelt på 5 gange 3 timer, typisk mandage, torsdage og en enkelt lørdag formiddag, ligeledes fordelt på 3 timer og med afholdelse, som regel i begyndelsen af juni måned. Prisen dækker både kurset samt dækker medlemskab i klubben året ud, herunder også brug af klubbens kajakker, både under kurset og til fællesroning året ud.

• Havkajak IPP2 kursus, Juniorer, under 18 år. 1200,- kr.

• Stand Up Paddle IPP1 kursus 1600,- kr.

Et IPP1 SUP kursus tager 15 timer, fordelt på 5 gange 3 timer, typisk mandage, torsdage og en enkelt lørdag formiddag, ligeledes fordelt på 3 timer og med afholdelse, som regel i begyndelsen af juni måned. Prisen dækker både kurset samt dækker medlemskab i klubben året ud, herunder også brug af klubbens SUP boards, både under kurset og til fællesroning året ud.

Nøgle til klubhuset

Klubbens medlemmer kan erhverve sig en nøgle til klubhuset, ved henvendelse til klubbens kasserer.

Ønsker du at blive medlem?

Så tøv ikke med at tage kontakt.
Knappen herunder fører dig direkte videre til yderligere information om medlemsskab.